اکنون باید مطلب سئو شده شما حاضر انتشار در وبسایت باشد، قبل از انتشار محتوای خویش کمی صبر کنید و این تقسیم را هم مطالعه کنید و پس اقدام کنید.
یکی از کارهای مهم هر وب مستر تولید و انتشار مرتب و دورهای محتواست.
اگر شما خواهان رشد در کسبوکار و یا رسیدن وبسایت خودتان به جایگاههای بهتر هستید کافی است روزانه مطالب ارزشمندی برای مخاطبان خود بر پای بست، فاکتورهای تعلیم
سئو وردپرس میموس فرآوری کنید و آنها را در وبسایت خود منتشر کنید.
بعد از فرآوری محتوا شما باید با در نظر گرفتن این نکته که مطالب شما باید هر روز و یا به چهره دورهای در روزهای مشخص و ساعت مشخص ارسال شوند اقدام به انتشار آنها کنید الی نتایج خود را بهتر رو بهتر کنید.
how get backlinks
برای نمونه سعی کنید هر روز رأس ساعت ۱۱ یک مطلب بر روی سایت خود منتشر کنید لغایت مخاطبان شما به پایبند بودن و با برنامه بودن شما پی اسیر و وبسایت شما را یک سایت پرکار بدانند و پی در پی آن را تعقیب کنند.
بعد از انتشار محتوا در وب سایتتان سعی کنید موعد ایندکس شدن آن را در گوگل پیدا کنید و زمانی که سایت شما در گوگل ایندکس شد درونمایه را در وب سایتها و شبکههای اجتماعی نیز منتشر کنید تا از سیگنالهای مثبت این کانالها نیز بهرهمند شوید.
بعد از انتشار محتوا شما باید برای مطالب خودتان لینک سازی اتمام دهید و میتوانید این کار را با ثبت بک لینک رایگان شروع کنید.
در همگی آپدیتهای الگوریتم گوگل لینک سازی جز مهمترین فاکتورهای رتبه دهی به وبسایتها برشمارده شده الی میتوانید از وب سایتهای با رتبه بالا و authority بالا لینک دریافت کنید لغایت روز به روز به جنبش رو به بالای مطلب خود در گوگل مواجه شوید.
داشتن یک مطلب عالی از نظر سئو داخلی بدون انتشار و دریافت بک لینک از سایتهای سایر شما را نسبت به رقیبی با بیکیفیتترین مطلب اما داشتن لینکهای نیرومند عقبتر پیمان خواهد داد.
کاهش Bounce Rate و Exit Rate
این دسته از آموزش سئو چه بسا گرد از مهمترین بخشهایی باشد که تقدیر پایانی جایگاه محتوای شما را در گوگل مشخص کند.
چیزی که کمتر کسی سعی در درمان آن دارد و شما میتوانید از این فرصت بهرهگیری کرده و مطالب خودتان را شفا دهید.
توصیه میکنم بعد از انتشار محتوای خویش حدود ۱ الی ۲ ماه منتظر بمانید تا رنک اولیه محتوا مشخص شود و یک جایگاه ثابتی در نتایج گوگل پیدا کنید.
احتمالاً اگر حوزه شما حائز authority خیلی بالایی نباشد به همین سادگیها به رتبه یک نخواهید آمد و چه بسا بیچارگی باشد تا وارد فاز دوم سئو وردپرس شوید.
شما در این فاز باید توسط سیستمهای تحلیلگر همچون آنالتیکس گوگل وضعیت Bounce Rate و Exite Rate آن صفحه را پیدا کنید و شماره مربوط به هر کدام را مدنظر داشته باشید.
سپس این مقادیر را درمان بدید، این دو ملاکهای اصلی در دریافت رنک یک گوگل هستند.
bounce rate-آموزش سئو وردپرس
در این مقاله ما به بدیهیات نخواهیم پرداخت ولی لازم است توضیح کوتاهی درباره این دو اصطلاح بدیم.
Bounce Rate چیست؟
Bounce Rate به زبان ساده یعنی کاربر پس از ورود به یک صفحه از سایت شما بدون دیدن صفحهای دیگر از سایت شما بیرون شود و این یک امتیاز منفی برای شما محسوب خواهد شد.
مورد مهم بعدی که در آموزش سئو وردپرس باید آن را توضیح دهیم نرخ برونرفت است.
Exit Rate چیست؟
Exite Rate یعنی مدت زمانی که کاربران نسبت به Avg Time سررسید اقلیت را در صفحات شما بمانند و زودتر بیرون شوند.
این برای گوگل یعنی اینکه کاربر از صفحات شما به خواسته خود نرسیده و صفحه را زود بسته و قطعاً با بالا رفتن شماره آن گوگل شما را به نتایج پایینتر میکشد.
روشهای حرفهای برای تفریق این دو معیار و شفا آنها وجود دارد که سعی میکنیم در دوره آموزش سئو وردپرس حرفهای آنها را آموزش دهیم.
درباره این سایت